Infolinia - brak sprzedaży

Dodane przez Anna (Firma), Poniedziałek, 18 Wrzesień, 2017  10:39

Opis oferty pracy:

Lubisz rozmawiać z ludźmi? Szukasz stabilnej pracy? Chcesz zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta i nie boisz się wyzwań? Dołącz do nas!

Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług contact center. Od 1978 roku na świecie, a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym Partnerom najwyższą jakość w wielojęzycznej i wielokanałowej obsłudze klienta.

Dla naszego klienta sieci bankomatów Euronet Polska szukamy osób wykazujących się zaangażowaniem oraz ceniących bezpieczeństwo i stabilność pracy.
Miejsce pracy: Siedlce
Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie:
• Wsparcie klientów indywidualnych w zakresie sieci bankomatów i wpłatomatów;
• Obsługa w języku polskim zgłoszeń telefonicznych i mailowych – brak akcji sprzedażowych;
• Dbanie o dobre relacje z klientami i profesjonalną obsługę;
• Raportowanie zgłoszeń w systemie;
• Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy;

Oczekujemy:
• Gotowości do podjęcia ciekawych wyzwań;
• Komunikatywności oraz otwartej postawy wobec klienta;
• Nienagannej dykcji;
• Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
• Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym 06:00-22:00 lub dzienno-nocnym;
Gwarantujemy:
• Stabilną pracę w oparciu o umowę zlecenie oraz terminowe wypłaty;
• Ciekawe wyzwania i profesjonalne szkolenia prowadzone przez naszych trenerów oraz firmę Euronet Polska;
• Pracę w międzynarodowym środowisku;
• Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i dalszego rozwoju w firmie;
• Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze wraz z przestrzenią do relaksu :)

Po więcej informacji dotyczących pracy w Teleperformance Polska
zapraszamy na naszą stronę internetową: www.karieratp.pl
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) korzystając z przycisku aplikowania.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. Z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm. przez Centrum Telemarketingowe Sp. z. o. o. (Teleperformance Polska) z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 50, 02-672 w Warszawie. Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym. ”
Napisz wiadomość

Odpowiedz na ofertę pracy

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Dodaj załącznik
Dozwolone pliki: jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
Przepisz poprawnie kod z obrazka
Wyświetleń oferty: 29

Podobne oferty pracy:

  • Kierowca kat B jazda po UE, Iw-transSiedlce
  • Doradca Biznesowy sieci PLAY, m-PLAYSiedlce
  • Wulkanizator / Monter opon, Link2Europe Sp. z o.oSiedlce
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta, Nationale-NederlandenSiedlce
  • Pracownik Fizyczny - dobrze płatne, pracaSiedlce
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Zgłoś opinie